Avtomatizacija IT okolja - Instana in Turbonomic

14.04.2022 09:57

 

 

Vas zanima, kako nadzorovati ter optimizirati vaše IT okolje?

 

Za vas smo pripravili nabor rešitev za popolno avtomatizirano spremljanje in nadzor vašega IT okolja na nivoju aplikacij z minimalnim vložkom, ki jih bomo predstavili z IBM-ovimi strokovnjaki na dopoldanskem dogodku.

 

AGENDA

 

9:30 – 10:00 Prihod in registracija udeležencev
10:00 – 10:10 Nagovor: Nina Krajnc, direktorica Alterne distirbucije d.o.o.
10:10 – 10:30 Davor Nikolić, Management & Platform Leader CEE: Observability in IBM Point of view
10:30 – 11:00 Peter Mišmaš, Smartis:  Turbonomic (kratek demo)
11:00 – 11:30 Primer iz prakse: Telekom in IBM Instana, Telekom Slovenije v sodelovanju s podjetjem Inisis
11:30 – 12:00 Primer iz prakse - Marko Praprotnik: Monitoring heterogenih okolji, Smartis d.o.o
12:00 Kosilo
   

 

 

 

 

Dodaj dogodek v koledar (ICS datoteka)

 

 

 

Povezane novice

Voditelj brezplačnega seminarja: mag. Gorazd Buh, MBA, iz podjetja Biplus d. o. o.

»Spremembe so edina stalnica« je izrek, ki je v poslovnem svetu že dolgo poznan. Vendar za mnogo podjetij ni več dovolj, da se lotevajo samo manjših popravkov, ampak so zaradi spremenjenih zahtev kupcev in visokega konkurenčnega okolja pogosto prisiljena v korenite spremembe poslovanja. Pa naj si bodo to sprememba poslovne strategije, prenova poslovnih procesov, digitalizacija poslovanja, reorganizacija podjetja in nova sistemizacija delovnih mest, ali vse skupaj. Podjetja pri tem iščejo različne rešitve za uvajanje sprememb in si obenem zastavljajo vprašanja glede načinov uvajanja sprememb in orodij.

Priporočamo

    Piškotki za analitiko
    Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
    Piškotki za družabna omrežja
    Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
    Piškotki za komunikacijo na strani
    Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
    Piškotki za oglaševanje
    So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
    Kaj so piškotki?